Xadrez

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN XADREZ

CLASES INTEGRADORAS DE XADREZ

XADREZ

As clases de xadrez no CPI José García García potencian a integración de todo alumnado, a cohesión grupal e o desenvolvemento emocional.

XADREZ DO NOSO CPI JOSÉ GARCÍA GARCÍA

OS NOSOS MESTRES DO XADREZ

Os alumnos de 2º ESO foron invitados por Radio Ourense Cadena SER a unha entrevista sobre saúde e deporte. Na mesa redonda participaron o grupo de alumnos que teñen a materia de libre configuración xadrez educativo, o doutor Da Rosa (urólogo de prestixio internacional) e Manu Mínguez

(campeón nacional de Kick Boxing). Foron moderados polo xornalista Pepe González. Ao finalizar o programa explicoulles aos rapaces cómo funcionaba a Cadena SER e cómo se facían os programas.

Acompañados do seu profesor, tamén orientador do noso centro José Luis Diéquez Ruibal pasaron a tarde do martes 7 de febreiro nas instalacións da Radio e foron protagonistas da entrevista. Somos o único centro da cidade que impartimos a materia e un dos tres que existen na provincia.

(para un vídeo da entrevista, premer)