Lingua Inglesa

Saída ó teatro

O pasado 14 de febreiro o alumnado de 3º e 4º de ESO asistiu ó teatro no Auditorio Municipal para ver a obra "Three stories of England" na que se representaban tres esceas relacionadas coa historia e a literatura inglesas.

Caligramas polo Día das Escritoras

O 17 de outubro conmemorouse o Día das Escritoras e no Departamento de Lingua Inglesa adicamos ese día e os posteriores a ler poemas e fragmentos de autoras como Jane Austen, Virginia Woolf ou Emily Dickinson con algúns dos grupos da ESO.

Ademais, o noso alumnado elaborou caligramas cos escritos que máis os emocionaron.

Miss Vee, a nosa nova auxiliar de conversa

We are pleased to welcome our new language assistant who comes from the Philippines: Miss Vee.

Co obxectivo de mellorar a aprendizaxe do inglés e fomentar o intercambio cultural, o centro conta, coma tódolos anos, cunha auxiliar de conversa que estará con nós desde outubro ata maio. Miss Vee traballará co alumnado de Primaria e da ESO tanto nas seccións bilingües coma nas aulas de idiomas.

Mabuhay, Vee! Benvida ó noso cole.

ADDENDA Á PROGRAMACIÓN DE LINGUA INGLESA 2021-2022

Publícase a addenda á programación de Lingua Inglesa que a adecúa á orde do 25 de xaneiro de 2022 que actualiza a normativa sobre avaliación. Premendo no adxunto pode verse o documento.

ELLEN'S FAREWELL

Ellen Downie in the middle of the teachers. Click above!

We said goodbye to Ellen, the American speaking assistant who has been with us for two years. She has been supporting plurilingual arts and crafts in primary and bilingual PE (Physical Education) in secondary.
She has been a great colleague and teacher, always willing to help.
Thank you, dear Ellen, we will see you around!

CLICK ON THE PHOTO to WATCH ELLEN'S VIDEO, shot by Hugo Daniel Ferreira, student of 4ºESO.

RESUMO PROGRAMACIÓN LINGUA INGLESA 2020-2021

ADAPTACIÓN DA PROGRAMACIÓN LINGUA INGLESA