OBRADOIRO CINEMA CON PERSPECTIVA

O 6 de marzo de 2023 a Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa convocou o programa educativo "Cinema con perspectiva" dirixido aos centros educativos públicos, e a profesora de Lingua Castelá da ESO, Nerea, solicitou participar neste programa e o 23 de marzo saíu a publicación sendo admitidos.

Na última semana de abril o Equipo de "Cinema con Prespectiva" tendo este como obxectivo fomentar a igualdade, o interese polo cine e a educación audiovisual entre a xuventud galega, veu celebrar un obradoiro de gravación cos alumnos e alumnas de 1° ESO A cos que gravaron unha curtametraxe para evidenciar a discriminación laboral que todavía seguen a sufrir as mulleres nalgúns sectores, neste caso, na policía.

A continuación a súa curtametraxe, PARABÉNS!!

OBRADOIRO: CINEMA CON PERSPECTIVA DE XÉNERO de Entre estrellas que iluminan