CELEBRACIÓNS PRIMEIRA SEMANA DE ENTROIDO

Esta semana arrancou o Entroido no centro con moita enerxía, o luns co noso "Luns Papeleiro" no canto do Domingo Fareleiro.

E o martes visita dos "Follateiros de Lobios" grazas á invitación da súa veciña e profe no centro, Rocío; tres representantes dos Follateiros compartiron o tempo de lecer, tanto da ESO coma de Infantil e Primaria coa rapazada.

Despois ofreceron unha charla explicativa, en dúas sesións para o alumnado de Infantil e 1º Ciclo primeiro, e logo para 2º Ciclo, 3º Ciclo e Aulas Específicas, nas que lles contaron ao alumnado como recuperaron a tradición deste traxe e como era a súa elaboración.

Tamén deixaron unha máscara única e orixinal como agasallo ao Centro, que recolleu a Directora.

Grazas a este grupo por recoller, conservar e compartir tradicións. PARABÉNS!!

LUNS PAPELEIRO de Entre estrellas que iluminan

Follateiros de Entre estrellas que iluminan