EXCURSIÓN AO MUSEO DE ALFARERÍA DE NIÑODAGUIA

Os alumnos de 1º de ESO visitaron o Museo de alfareiría de Niñodaguia e a obradoiro de Agustín Vázquez Ferreiro onde puideron ver as diferentes posibilidades da cerámica, coñeceron o percorrido histórico desta disciplina, e valoraron o traballo artesanal e relacionado co tratamentoque lle dá ao volume o currrículum.

O alumnado de 4º ESO fixo unha visita pola cidade de Ourense, percorrendo as salas de exposición principais, para promocionar a cultura visual e o seu disfrute da arte: Centro Cultural Marcos Valcárcel, Museo Municipal e Sala de exposicón de NovagaliciaB. Como colofón visitaron a Escola de Artes Antón Failde onde coñeceron os procesos de rezalización e planificación do produto artístico.