AXUDAS CONSELLERÍA BENESTAR SOCIAL (CONCELLO DE OURENSE)

Convocatoria pública de axudas en adquisición de libros de texto, material e comedor escolar para o curso 2024-2025.

Ver ligazón

2ª VISITA AO RÍO POLO ALUMNADO DE 5º E 6º E.PRIMARIA E O CORRESPONDENTE OBRADOIRO

O pasado mércores 10 e xoves 11 de abril, o alumnado de 5º e 6º E. Primaria realizou a 2ª visita ao río e o correspondente obradoiro no centro do Proxecto "Me gusta mi río" da Confederación Hidrográfica Miño-Sil a través de Babadiva Ambiental.

A continuación un resumo destas actividades:

2ª Visita ao río de Entre estrellas que iluminan

2º Obradoiro río de Entre estrellas que iluminan

ADMISIÓN NALUMNADO CURSO 2024-2025

PRESENTACIÓN INSTRUMENTOS POLO CONSERVATORIO

Este mércores 3 de abril, alumnado e profesorado do Conservatorio de Ourense acudiron ao centro para presentar ao alumnado de 2º, 3º e 4º de Primaria instrumentos sobre os que poderían recibir formación e así motivalos a matricularse.

Tamén facilitaron información sobre o XVII FESTIVAL INTERNACIONAL DE MÚSICA PÓRTICO DO PARAISO, que se celebrará do 3 ao 12 de maio, con distintas actuacións en diferentes lugares da cidade, teatro principal, Liceo...Premendo na ligazón poderán atopar toda a información.

Grazas poe esta xornada

Conservatorio de Entre estrellas que iluminan

1º OBRADOIRO PROXECTO "ME GUSTA MI RÍO"

Este mércores 3 de abril, o alumnado de 5º e 6º E. P. realizou o obradoiro adiado de do 2º trimestre, do Proxecto "Me gusta mi río" levado a cabo por Babadiva de Educación ambiental impulsado pola Confederación Hidrográfica do Miño-Sil, para ensinar aos mozos a valora e cuidar os nosos ríos.

1º obradoiro do Proxecto: “Me gusta mi río” de Entre estrellas que iluminan

BIBLIOTECA CREATIVA: FORMACIÓN RADIO NA BIBLIO

Este martes, 2 de abril, e para arrancar trimestre con novas aprendizaxes, o alumnado de 6º de E. P. e un grupo de 4º da ESO recibiu formación da man de Damián Alonso de Escolas...nas Ondas! para a creación de podcasts na nosa Radio na Biblio.

Moitas aprendizaxes e unha gran experiencia que compartimos aquí cunha reportaxe e adxuntando o programa realizado nesta formación. A creación, imaxinación e improvisación do noso alumnado é realmente abraiante, así que aínda que un chisco longo, porque participaron todos por parellas e con temáticas diversas, merece a pena.

Ánimo rapazada e profesorado de Mende a seguir participando e creando podcasts.

E moitísimas grazas a Damián por tantas ideas e axudas, coas que agardamos mellorar moitos os nosos programas de Radio Mende.

Formación radio na biblio de Entre estrellas que iluminan

ACTIVIDADE 1º E 2º E. PRIMARIA SOBRE INCENDIOS FORESTAIS

O pasado 20 de marzo o alumnado de 1º e 2º de E. Primaria da man de Inma Soto  e o seu conto Xela, a superheroína da aldea amosaron ao alumnado a importancia de coidar e valorar a natureza que nos rodea, o importante que son os bosques, todo o que agochan e todo o que podemos descubrir.

Tamén a importancia da vida na aldea, o cultivo da horta e a alimentación saudable e cociñada na casa en familia.

Todo isto axudará a que os nosos bosques se manteñan, medren e nos sigan ofrecendo toda esa maxia que Xela descobre cada día.

Unha nena de aldea e como evitar os incendios forestais de Entre estrellas que iluminan

CELEBRACIÓN DÍA DA ÁRBORE 2024

O pasado venres, 22 de marzo de 2024, o alumnado de Infantil e Primaria celebraron o Día da Árbore e o remate de trimestre cunha Gymkana de xogos con materiais de refugallo, co gallo de seguir acadando os obxectivos da liña temática deste curso, "Mendelianos ao rescate", para salvar o noso entorno e o planeta.

A continuación un resumo:

CELEBRACIÓN DÍA DA ÁRBORE 2024 de Entre estrellas que iluminan

FAMILIAS 4º DE E. PRIMARIA NA ESCOLA